Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
11/12/2025

Administrative & Secretarial Support - Part Time

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Εργασία από το σπίτι | Μερική απασχόληση

Περιγραφή

We are looking for a reliable and detail-oriented individual to support our office with various administrative and secretarial tasks.

Responsibilities

  • Prepare, issue, and verify invoices
  • Monitor payment flows and project-related financial transactions
  • Maintain and organize filing structures for various accounting and bookkeeping documents
  • Provide general assistance with organizational tasks for the management team
  • Support with additional administrative duties as needed Job Profile
  • Remote / Home-office position

Requirements

  • Strong skills in Word, PowerPoint, and Excel
  • Willingness to learn and work with additional software tools
  • Bilingual in German and Greek, with good proficiency in English

8 hours per week.

Looking forward to your application!

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.