H Mediatel S.A δραστηριοποιείται στον χώρο των
τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών από το 1995 και κατέχει ηγετική θέση παρέχοντας
ολοκληρωμένες υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Οι άνθρωποί μας και το
ομαδικό πνεύμα συνεργασίας αποτελούν τα βασικότερα στοιχεία που προσδίδουν αξία
στις υπηρεσίες και στην εικόνα μας, θέτοντας τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα ως
το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της εταιρείας.
Περιγραφή
Στο πλαίσιο ενίσχυσης του προσωπικού της, η εταιρεία μας
επιθυμεί να εντάξει στο δυναμικό της Συμβούλους εξυπηρέτησης πελατών. Οι θέσεις
αφορούν την τηλεφωνική διαχείριση εισερχόμενων και εξερχομένων κλήσεων, με
σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση, την κατανόηση και καταγραφή των αιτημάτων σε
οικιακούς και επαγγελματικούς πελάτες.
Αν είστε υπεύθυνο υπάλληλο, προσανατολισμένο στην εξυπηρέτηση
πελατών και σας αρέσει να παρέχετε το απαραίτητο service για την εδραίωση της
θετικής εικόνας της εταιρείας για την οποία εργάζεστε, αναμένουμε να σας
γνωρίσουμε.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Εξυπηρέτηση εισερχόμενων κλήσεων: Διαχείριση
κλήσεων από πελάτες που καλούν για πληροφορίες, ενεργοποιήσεις ή διακοπές
συμβολαίων/υπηρεσιών, επίλυση αποριών και παραπόνων.
- Εξερχόμενες κλήσεις: Επικοινωνία με πελάτες είτε
κατόπιν αιτήματος για τηλεφωνικό ραντεβού είτε στο πλαίσιο ενεργειών για τη
βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης.
- Υποστήριξη Backoffice: Ανάληψη σύνθετων
αιτημάτων που απαιτούν επεξεργασία και διασταύρωση δεδομένων, καθώς και
επικοινωνία με τεχνικούς πεδίου για την επίλυση ζητημάτων.
- Εξυπηρέτηση μέσω chat: Άμεση ανταπόκριση σε
ερωτήματα και αιτήματα πελατών μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας.