H Nakas Group αναζητά έμπειρη / ο Προσωπική / ο Βοηθό-γραμματέα για άμεση υποστήριξη της διοίκησης.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση ημερολογίου (συναντήσεις, ραντεβού,
ταξίδια) και υπενθυμίσεις.
- Παρακολούθηση & αρχειοθέτηση εκκρεμοτήτων.
- Επικοινωνία με εσωτερικές ομάδες (λογιστήριο,
αποθήκες, marketing) και εξωτερικούς συνεργάτες.
- Διαχείριση εισερχόμενων αιτημάτων, προτεραιοποίηση
και follow‑up.
- Διαχείριση προσωπικών καθηκόντων όπως προσωπικά
ραντεβού, οικογενειακές/ιατρικές διευθετήσεις, ταξιδιωτικές κρατήσεις,
αγορές, πληρωμές οικιακών παροχών, επικοινωνία με προσωπικό/εξωτερικούς
προμηθευτές για προσωπικές υπηρεσίες — πάντα με απόλυτη εχεμύθεια και
διακριτικότητα.
- Διαχείριση προσωπικών επικοινωνιών και
προτεραιοτήτων όταν αυτό ζητείται.