Εταιρεία διαμεσολάβησης online υπηρεσιών (marketplace) αναζητά υποψήφια με οργανωτικές και επικοινωνιακές
δεξιότητες ως βοηθό υπευθύνου στην επίβλεψη βασικών λειτουργιών της πλατφόρμας
και την επίλυση προβλημάτων. Η θέση αναφέρεται σε μερική απασχόληση με πολύ
ικανοποιητικό μισθό και δυνατότητα τηλεργασίας.
*Η υποψήφια θα πρέπει να έχει πολύ καλή αντίληψη, να είναι οργανωτική και κυρίως πολύ προσεκτική καθώς θα διαχειρίζεται υποθέσεις με χρηματικά ποσά και πληρωμές τρίτων. Όχι άσκοπα βιογραφικά από άτομα που δεν μπορούν να αναλάβουν σοβαρές ευθύνες και δεν έχουν αντίστοιχη εμπειρία στο multitasking.
Αρμοδιότητες:
- Επίβλεψη της εύρυθμης λειτουργίας της ομάδας
- Διαχείριση διαδικασιών όπως ηλεκτρονικές πληρωμές,
τιμολόγια και επιστροφές
- Υποστήριξη στην επίλυση προβλημάτων μεταξύ προσωπικού και
πελατών
- Υποστήριξη γραμματειακών και οργανωτικών καθηκόντων που
σχετίζονται με τη λειτουργία της εταιρείας
Παρέχεται πλήρης
εκπαίδευση επί πληρωμή τους πρώτους δύο μήνες.
* Η επισύναψη συνοδευτικής επιστολής με μία περιγραφή για τον εαυτό σας και την εμπειρία σας εκτός από το βιογραφικό σας θα εκτιμηθεί και θα προτιμηθεί κατά την επιλογή των υποψηφίων. Προηγούμενη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση θα ληφθεί επίσης υπόψη.