Ο Μηχανικός Διασφάλισης Ποιότητας και Υποστήριξης θα αναπτύσσει use-cases και test scenarios, θα πραγματοποιεί δοκιμές λειτουργικότητας, ασφάλειας, απόδοσης και αυτοματοποιημένων δοκιμών, τόσο σε web applications όσο και σε κινητές συσκευές.
Θα συμμετάσχει σε όλες τις φάσεις του έργου, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού, της προετοιμασίας, της σταθεροποίησης και της πρώτης γραμμής υποστήριξης.
Θα συνεργάζεται άμεσα με μηχανικούς ανάπτυξης λογισμικού, τελικούς χρήστες και επιχειρηματικούς αναλυτές.
Αναμένεται από τον υποψήφιο να συμμετάσχει σε συνεδρίες για ανταλλαγή γνώσεων, βελτιστοποίηση και βελτίωση της απόδοσης.
Αρμοδιότητες
- Προαγωγή της ποιότητας εντός του οργανισμού
- Αλληλεπίδραση με τους επιχειρηματικούς αναλυτές για την εύρεση των προβλημάτων πριν ξεκινήσει η διαδικασία υλοποίησης των χαρακτηριστικών του λογισμικού.
- Ανάπτυξη σχεδίων δοκιμών, σεναρίων χρήστη και διαδικασιών επικύρωσης, βάση απαιτήσεων και προδιαγραφών
- Εγκατάσταση, διαμόρφωση και διαχείριση πλατφορμών δοκιμών λογισμικού
- Αλληλεπίδραση με μηχανικούς ανάπτυξης λογισμικού για την αντιμετώπιση προβλημάτων, τόσο σε testing όσο και σε production περιβάλλον.
- Επικύρωση νέων εκδόσεων και εκτέλεση Διαδικασίας Διαχείρισης Εκδόσεων σε web, apple store & play store
- Ανάπτυξη γενικού documentation και λεπτομερούς documentation δοκιμών, documentation τελικού χρήστη
- Bug reports and Release notes
- Εκτέλεση της εκπαιδευτικής διαδικασίας του τελικού χρήστη και υποστήριξη μετά τη χρήση.
- Δημιουργία documentation UAT (User Acceptance Tests) και εκτέλεσης διαδικασίας UAT με τον πελάτη
- Παροχή υποστήριξης όσον αφορά το λογισμικό
- Συντονισμό, παρακολούθηση & διαχείριση SLAs μέσω Jira
- Διαχείριση, ταξινόμηση και ανταπόκριση σε technical support tickets
- Άμεση επικοινωνία με τον πελάτη για να διαπιστωθεί η φύση του προβλήματος
- Εντοπισμός των βασικών αιτιών των σφαλμάτων εφαρμογής και κλιμάκωση σοβαρών ανησυχιών. (5 Why's)
- Διατήρηση καλών σχέσεων με τους πελάτες
- Μεταφορά γνώσεως και παρουσίαση νέων ιδεών