Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
03/12/2025

CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE (Iberic & Central Europe)

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΑΘΗΝΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ, ΑΕΙ

Περιγραφή

CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE  (Iberic & Central Europe)

 

Στην εταιρία Philosofish - Υδατοκαλλιέργειες

Πλήρης απασχόληση, σύμβαση αορίστου χρόνου, εργασία δια ζώσης – Μεταμόρφωση Αττικής.

 Στη Philosofish προάγουμε συνειδητά την ευημερία των ανθρώπων μας, των πελατών μας και των θαλασσών μας!  Χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης, με διαφάνεια σε όλες τις λειτουργίες μας, προσφέρουμε την καλύτερη ποιότητα και φρεσκάδα έτσι ώστε να είμαστε η καθημερινή προτίμηση και η επιλογή των καταναλωτών για την οικογένειά τους.  Σε προσκαλούμε να βουτήξεις και εσύ στον κόσμο μας και να γίνεις πολύτιμο μέλος της ομάδας μας.

Οι ευθύνες και οι βασικές λειτουργίες εργασίας περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται στα παρακάτω:

  • Υποδοχή, διαχείριση και επίλυση αιτημάτων και παραπόνων πελατών τηλεφωνικά ή μέσω email.
  • Καταχώρηση παραγγελιών στο εμπορικό σύστημα (ERP S1 SoftOne) και παρακολούθηση της εξέλιξής τους.
  • Συνεργασία με τα τμήματα Πωλήσεων, Τιμολόγησης, Αποθήκης και Διανομών για την εύρυθμη εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Διασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών και τήρηση υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης.
  • Παρακολούθηση αποθεμάτων για την ενημέρωση των πελατών σχετικά με τη διαθεσιμότητα προϊόντων.
  • Επικοινωνία με τους πελάτες σχετικά με την κατάσταση εμπορικών απαιτήσεων.
  • Ενημέρωση και υποστήριξη των πελατών για νέα προϊόντα, υπηρεσίες, εμπορικές πολιτικές και διαδικασίες.
  • Συλλογή και καταγραφή feedback πελατών για βελτίωση των διαδικασιών και των υπηρεσιών της εταιρείας.


Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο, κατά προτίμηση στη Διοίκηση/Μάρκετινγκ/Πωλήσεις .
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1-2 έτη σε αντίστοιχη θέση.
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές δεξιότητες.
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ και εμπορικών προγραμμάτων ERP (κατά προτίμηση S1 SoftOne).
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτά & προφορικά).
  • Επιθυμητή η καλή γνώση της ισπανικής ή και της γερμανικής γλώσσας (γραπτά & προφορικά).
  • Ομαδικό πνεύμα και πελατοκεντρική προσέγγιση.
  • Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών ταυτόχρονα και τήρηση χρονοδιαγραμμάτων.
  • Εμπειρία στον κλάδο τροφίμων.
  • Εξοικείωση με διαδικασίες CRM και εργαλεία Helpdesk.

Παροχές

Η Εταιρεία προσφέρει:

  • Ομαδικό ιατροφαρμακευτικό και νοσοκομειακό πρόγραμμα
  • Εκπτωτικός τιμοκατάλογος στα προϊόντα της Εταιρείας
  • Προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης


Η εταιρεία διαχειρίζεται όλα τα βιογραφικά με εμπιστευτικότητα και θα επικοινωνήσει μόνο με τους υποψηφίους που τα βιογραφικά τους πληρούν τα απαιτούμενα προσόντα και κριτήρια.

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.