Είμαστε μία εταιρία που δραστηριοποιείται στον τομέα των ηλεκτρονικών πωλήσεων, του λιανικού και χονδρικού εμπορίου, από το 2015.
Χρειαζόμαστε ακόμη ένα υπάλληλο με τις παρακάτω βασικές αρμοδιότητες:
- Ετοιμασία παραγγελιών, κλείσιμο δεμάτων, έκδοση απόδειξης- voucher.
- Συσκευασία, τακτοποίηση προϊόντων, γέμισμα ραφιών, όταν λείπει κάποιος από το τμήμα της αποθήκης.
- Διανομή παραγγελιών σε πελάτες χονδρικής, όταν λείπει κάποιος από τους οδηγούς.
Θα υπάρξει σχετική καθοδήγηση για όλες τις εργασίες από τα μέλη της ομάδας μας.
Η εργασία είναι 5θήμερη, Δευτέρα έως Σάββατο με μία μέρα ρεπό η οποία θα οριστεί μετά από συνεννόηση.