Αναζητούμε απόφοιτο/η τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για
υποστήριξη των καθημερινών διοικητικών και γραμματειακών λειτουργιών της επιχείρησής μας.
Ο/η υποψήφιος/α θα συμβάλλει στη σωστή οργάνωση του γραφείου, την εξυπηρέτηση πελατών και τη διαχείριση αρχείων, αποκτώντας πολύτιμη εργασιακή εμπειρία σε επαγγελματικό περιβάλλον.
Κύρια Καθήκοντα:
- Διαχείριση τηλεφωνικού
κέντρου και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Καταχώριση και ταξινόμηση
εγγράφων
- Υποστήριξη διοικητικών
εργασιών (ραντεβού, προγράμματα, αναφορές)
- Υποδοχή και εξυπηρέτηση
επισκεπτών
- Επικοινωνία με συνεργάτες
και πελάτες