Η εταιρεία μας αναζητά υπάλληλο γραφείου πλήρους απασχόλησης, με εμπειρία στα λογιστικά και στη διαχείριση οικονομικών εγγράφων.
Ο/η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα υποστηρίζει τις καθημερινές λογιστικές και διοικητικές λειτουργίες της εταιρείας, σε συνεργασία με τον εξωτερικό λογιστή και τα υπόλοιπα τμήματα.
Πιο συγκεκριμένα:
- Καταχώρηση και αρχειοθέτηση παραστατικών (αγορές, πωλήσεις, τιμολόγια).
- Έκδοση τιμολογίων και παραστατικών πελατών/προμηθευτών.
- Παρακολούθηση πληρωμών, εξόδων και τραπεζικών κινήσεων.
- Επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές και το λογιστήριο.
- Υποστήριξη σε διοικητικά καθήκοντα του γραφείου.