Η ESPRESSE AE, ηγέτης στον τομέα , αναζητά έναν/μία
υπάλληλο τιμολόγησης για να ενταχθεί στην ομάδα μας. Ο/Η κατάλληλος/η
υποψήφιος/α θα είναι υπεύθυνος/η για την ακριβή και έγκαιρη τιμολόγηση των προϊόντων
και υπηρεσιών μας, καθώς και για την ομαλή λειτουργία των διαδικασιών
τιμολόγησης και ελέγχου.
Τοποθεσία: Αθήνα.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Λαμβάνει
, εκδίδει και ελέγχει τις τιμολογήσεις των παραγγελιών σύμφωνα με τις
συμφωνίες και τα δεδομένα της επιχείρησης.
- Διασφαλίζει
την ακρίβεια των στοιχείων που περιλαμβάνονται στα τιμολόγια.
- Αντιμετωπίζει
και λύνει προβλήματα που σχετίζονται με την τιμολόγηση (λάθη, παραλείψεις,
αμφισβητήσεις).
- Παρακολουθεί
τις εκκρεμότητες και συνεργάζεται με τα τμήματα αποθήκης και πωλήσεων για
την ολοκλήρωση των τιμολογίων.
- Τήρηση
αρχείων και ενημέρωση των συστημάτων διαχείρισης για τις εκδοθείσες
τιμολογήσεις.
- Εξασφάλιση
της συμμόρφωσης με τους φορολογικούς κανονισμούς και τις διαδικασίες της
εταιρείας.