Τα καθήκοντα σας ως Guest Relation Officer είναι να παρέχετε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση στους καλεσμένους του ξενοδοχείου μας. Διαχειρίζεστε παράπονα και κάνετε ό,τι είναι δυνατόν για να διασφαλίζετε την ικανοποίηση τους. Ο στόχος σας θα είναι να διασφαλίζετε ότι απολαμβάνουν τη διαμονή τους και σκοπεύουν να επισκεφθούν ξανά τις εγκαταστάσεις μας.
Σε αυτήν τη θέση, θα πρέπει να έχετε άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και να μπορείτε να διατηρείτε θετική στάση όταν αντιμετωπίζετε δύσκολες καταστάσεις. Θα πρέπει επίσης να εμπνέετε εμπιστοσύνη και να εστιάζετε στον πελάτη, καθώς θα ενεργείτε ως το κύριο σημείο επαφής για τους πελάτες μας.