Εταιρεία με έντονη εξαγωγική δραστηριότητα αναζητά υποψήφιο/α για τη θέση γραμματειακής υποστήριξης στο τμήμα εξαγωγών. Ο/Η κάτοχος της θέσης θα αναλάβει την οργάνωση και την υποστήριξη των καθημερινών εργασιών του τμήματος.
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και επικοινωνίας με πελάτες/προμηθευτές
- Καταχώρηση και επεξεργασία δεδομένων σε αρχεία και συστήματα
- Υποστήριξη διαδικασιών τιμολόγησης
- Τήρηση αρχείων και οργάνωση εγγράφων
Απαραίτητα προσόντα:
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου
- Πολύ καλή γνώση Microsoft Word & Excel
- Επικοινωνιακές δεξιότητες και ομαδικό πνεύμα
- Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
Θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα:
- Γνώση διαδικασιών τιμολόγησης
- Χρήση εμπορικών προγραμμάτων ATLANTIS και Soft1
Αποστολή βιογραφικών μέσω της πλατφόρμας.