Η θέση αφορά στην υποστήριξη του δικτύου συνεργατών και καταστημάτων ΗΡΩΝ και απαιτεί καθημερινή επικοινωνία με το δίκτυο για την εξυπηρέτηση πωλήσεων.
Αρμοδιότητες:
- Τηλεφωνική και γραπτή υποστήριξη του δικτύου πωλήσεων για θέματα που αφορούν σε προϊόντα, υπηρεσίες, διαχείριση συστημάτων και έμμεσης εξυπηρέτησης πελατών.
- Επικοινωνία με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας με σκοπό την άμεση διευθέτηση αιτημάτων που προέρχονται από το δίκτυο πωλήσεων.
- Ενημέρωση των καναλιών πωλήσεων αναφορικά με τις διαδικασίες της εταιρείας (νέες και υφιστάμενες)
- Διαχείριση παραγγελιών του προωθητικού υλικού του δικτύου πωλήσεων