Η Tetralux, βιομηχανία χρωμάτων με έδρα τη Θεσσαλονίκη,
αναζητά έναν/μια δυναμικό/ή και οργανωτικό/ή γραμματέα πωλήσεων για τη στήριξη των καθημερινών απαιτήσεων στο
τμήμα πωλήσεων.
Πληροφορίες για την Εταιρεία Tetralux:
Η Tetralux είναι μια υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής
Οικοδομικών και Βιομηχανικών Χρωμάτων, με έδρα τη Θεσσαλονίκη και εγκατεστημένη
στη Βιομηχανική Περιοχή της Σίνδου. Από την ίδρυσή της, η εταιρεία στηρίζεται
στην πεποίθηση ότι μια επιχείρηση μπορεί να είναι ανταγωνιστική, αποδοτική και
παράλληλα να λειτουργεί με αρχές και κοινωνική ευαισθησία.
Τεχνολογική Υποδομή:
Η συνεχής ανάπτυξη και εξέλιξη βασίζεται στην υψηλή
τεχνογνωσία και την τεχνολογική υποδομή της. Διαθέτει σύγχρονο μηχανολογικό
εξοπλισμό με πλήρη αυτοματοποίηση για την παραγωγή ολοκληρωμένης γκάμας
προϊόντων.
Ποιότητα και Περιβάλλον:
Το άρτια οργανωμένο Χημείο επιτρέπει την κατοχύρωση
εξαιρετικής ποιότητας προϊόντων, συμμορφωμένων σε όλες τις απαιτήσεις της
Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η εταιρεία δεσμεύεται για τη συνεχή βελτίωση των
περιβαλλοντικών επιδόσεών της.
Όραμα Εταιρείας:
Η Tetralux έχει ως όραμα τη διατήρηση της αναπτυξιακής
πορείας της, συνοδευόμενη από το ήθος και τις αξίες που διατηρούν άρρηκτη τη
συμμαχία της με την κοινωνία, τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
Καριέρα στη Tetralux:
Το Ανθρώπινο Δυναμικό είναι καθοριστικός παράγοντας για την
επιτυχία και τη στρατηγική της εταιρείας.
Επενδύει στη συνεχή κατάρτιση και εκπαίδευση των στελεχών
της.
Στοχεύει στην εργασιακή εξέλιξη και ανάπτυξη των ικανοτήτων
των εργαζομένων μέσω σύγχρονων αναπτυξιακών κινήτρων.
Δημιουργεί και διατηρεί ασφαλές και σταθερό εργασιακό
περιβάλλον.
Σημείωση: Όλες οι αιτήσεις θα εξεταστούν με απόλυτη
εχεμύθεια, σύμφωνα με τους κανόνες προστασίας δεδομένων.
Καθήκοντα:
- Γραμματειακή υποστήριξη, διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου & ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Ενημερωση και Ανάπτυξη του συστήματος αρχειοθέτησης
- Διαχείριση πελατών– leads
- Προετοιμασία αναφορών και παρουσιάσεων ( από στατιστικά στοιχεία πωλήσεων)
- Οργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων και επαγγελματικών ταξιδιών.
- Καθημερινή επιτήρηση CRM
- Παρακολούθηση στόχου πωλήσεων και ενημέρωση πωλητών
- Γενικές γνώσεις εμπορικών διαδικασιών ( παραγγελίες, τιμολόγηση, πιστωτικά)