Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

06/05/2025

Υπάλληλος γραφείου - Τμήμα Πωλήσεων / Εξυπηρέτηση Πελατών

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΣΙΝΔΟΣ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΑΕΙ

Περιγραφή

Η εταιρία Astor Hellas AE δραστηριοποιείται στον χώρο των καλλυντικών, απορρυπαντικών, τροφίμων και παραφαρμάκων, απευθύνεται σε χονδρεμπόρους, super market και φαρμακεία σε πανελλαδικό επίπεδο αλλά και στο εξωτερικό.

Υπάρχει καθημερινή εξυπηρέτηση πελατών & πωλητών, λήψη παραγγελιών και οργάνωση αποθεμάτων. Αυτή τη στιγμή αναζητείται υπάλληλος γραφείου για το τμήμα πωλήσεων / εξυπηρέτησης πελατών. Η εταιρία αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς και αναζητά άτομα υπεύθυνα, με όρεξη για εξέλιξη και εκμάθηση προκειμένου να στελεχώσει περαιτέρω το τμήμα. 

Βασικές αρμοδιότητες:

  • Καθημερινή επαφή με πελάτες μέσω τηλεφώνου για καταχώρηση παραγγελιών στο ERP και προώθηση νέων προϊόντων.
  • Οργάνωση, παρακολούθηση και δρομολόγηση των παραγγελιών σε συνεργασία με την αποθήκη.
  • Εργασίες γραφείου (οργάνωση καθημερινών excel, report πωλήσεων, ανάλυση πωλήσεων)
  • Αναζήτηση νέων πελατών.
  • Διαρκής ενημέρωση του πελατολογίου για νέα προϊόντα ή αλλαγές στα ήδη υπάρχοντα προϊόντα.
  • Υποστήριξη after-sales service.
  • Συντονισμός και υποστήριξη πωλητών 

Απαραίτητα Προσόντα

  • Άριστο Χειρισμό Η/Υ (MS-Office, Excel κ.α.)
  • Εξαιρετική ικανότητα οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
  • Άριστες ικανότητες επικοινωνίας
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Ικανότητα ταυτόχρονης διαχείρισης πολλών εργασιών
  • Εργατικότητα, ενέργεια, όρεξη, προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Όρεξη για δουλειά

Προσωπικά Χαρακτηριστικά:

  • Εργατικότητα
  • Πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητα
  • Ικανότητα εργασίας κάτω από συνθήκες πίεσης
  • Υπευθυνότητα

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό μισθολογικό πακέτο.
  • 8ωρη απασχόληση (9.00- 17.00), Δευτέρα έως Παρασκευή
  • Σύχρονο περιβάλλον και συνθήκες εργασίας.
  • Συνεχή εκπαίδευση και επαφή με άλλα τμήματα