Η ομάδα Customer Service μεγαλώνει – Ήρθε η στιγμή να γίνεις κι εσύ μέρος της!
Είσαι άνθρωπος της επικοινωνίας;
Σου αρέσει να λύνεις τεχνικά θέματα και να βοηθάς πελάτες μέσω τηλεφώνου;
Ψάχνεις ευκαιρίες για επαγγελματική εξέλιξη και σταθερό bonus κάθε μήνα;
Αν είναι αυτό που ψάχνεις , τότε στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και έλα στην ομάδα του Contact Center μας!
Τι θα κάνεις στην αρχική θέση;
- Εξυπηρέτηση
πελατών μέσω εισερχόμενων κλήσεων, live chat και γραπτής επικοινωνίας
- Επίλυση
τεχνικών θεμάτων σε first level
- Διαχείριση
αιτημάτων και καταγραφή αναγκών πελατών
- Κατανόηση
και ενημέρωση του πελάτη για την πορεία του αιτήματός του
- Διατήρηση
της εμπιστοσύνης των πελατών και εύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης
Επαγγελματική Εξέλιξη – Follow Up Agent:
- Όλοι οι εργαζόμενοι που ξεκινούν σε θέση First Level, έχουν
τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε θέση Follow Up με επιπλέον αρμοδιότητες
και ανταμοιβές:
- Αναλαμβάνεις
εξειδικευμένες περιπτώσεις και πιο σύνθετα αιτήματα
- Έχεις
ενεργό ρόλο στη βελτίωση διαδικασιών και εμπειρίας πελάτη
- Συμμετέχεις
σε ειδικά projects/quality reviews
- Αμείβεσαι
με σταθερό bonus 200€ κάθε μήνα, επιπλέον του βασικού σου μισθού