Εταιρία ιατρικών μηχανημάτων
κατ’οίκον με έδρα τη Θεσσαλονίκη, αναζητά Υπάλληλο για θέση γραφείου με βασικές
αρμοδιότητες:
Τον καθημερινό συντονισμό της τεχνικής ομάδας (Οργάνωση ημερήσιου
προγράμματος εργασιών, επικοινωνία με πελάτες και εσωτερική συνεννόηση για την
έγκαιρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των αιτημάτων) με πρόσθετες αρμοδιότητες στο χώρο του εργαστηρίου.
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση αποθήκης: Παρακολούθηση αποθεμάτων, καταγραφή ελλείψεων, διεκπεραίωση παραγγελιών και
καταχώριση παραστατικών στο ERP
- Προετοιμασία εξοπλισμού: Καθαρισμός,
απολύμανση και συντήρηση ιατρικών μηχανημάτων βάση ISO
- Τεκμηρίωση: Καταγραφή
όλων των σχετικών ενεργειών στο ERP
- Οργάνωση χώρου εργαστηρίου: Φροντίδα για
την καθαριότητα, την τάξη και τη λειτουργικότητα του εργαστηρίου
- Τεχνική υποστήριξη: Service ιατρικών μηχανημάτων, τεχνικές λύσεις σε βλάβες μέσω
τηλεφώνου, εκπαίδευση πελατών στη σωστή λειτουργία των συσκευών