Αναπτυσσόμενη εταιρεία με έδρα τo Παλαιό Φάληρο
αναζητά Υπάλληλο HR, Payroll & Βοηθό Λογιστή με δυναμική παρουσία,
οργανωτικές ικανότητες και προσανατολισμό στη λεπτομέρεια.
Καθήκοντα:
- Διαχείριση διαδικασιών Ανθρώπινου Δυναμικού (προσλήψεις, αποχωρήσεις, άδειες,
μητρώο προσωπικού)
- Οργάνωση και ενημέρωση προσωπικών φακέλων εργαζομένων
- Υπολογισμός και εκκαθάριση μισθοδοσίας
- Κατάρτιση δηλώσεων (Εργάνη, ΑΠΔ, ΦΜΥ)
- Υποστήριξη στις λογιστικές εργασίες της εταιρείας (καταχωρήσεις τιμολογίων,
συμφωνίες, τήρηση αρχείων)