Η αγγελία εργασίας έχει λήξει
Περιγραφή
Ο/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος/η για τη διαχείριση τιμολογίων, πληρωμών και δαπανών προμηθευτών, τη συμφωνία λογαριασμών και την ενημέρωση των ηλεκτρονικών βιβλίων MYDATA.Κύριες Αρμοδιότητες:- Επεξεργασία, καταχώριση και συμφωνία τιμολογίων προμηθευτών
- Διαχείριση και κατανομή πληρωμών προμηθευτών σύμφωνα με τις εταιρικές διαδικασίες
- Διαχείριση και καταχώριση δαπανών εισαγωγών, εκτελωνιστικών εξόδων και κοστολόγηση
- Συμμετοχή στη διαδικασία συμφωνίας λογαριασμών και προετοιμασία αναφορών
- Διαχείριση ηλεκτρονικών βιβλίων MYDATA για συναλλαγές προμηθευτών
Απαραίτητα Προσόντα
Απαραίτητα Προσόντα:- Πτυχίο ΑΕΙ / ΑΤΕΙ Λογιστικής/Οικονομικής Κατεύθυνσης
- Σχετική εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε τμήμα Accounts Payable ή συναφή θέση θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσον.
- Καλή γνώση αγγλικών (γραπτά και προφορικά)
- Άριστη γνώση Microsoft Office
- Ικανότητα τήρησης προθεσμιών
- Επιθυμητή γνώση SAP
Παροχές
Προσφέρουμε:- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Εργασία σε ένα σύγχρονο, δυναμικό & πολύ-βραβευμένο περιβάλλον (βράβευση για 10η φορά στο θεσμό Best Workplace)
- Δυνατότητες & προοπτικές για μάθηση & εξέλιξη σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία
📝
Μην χάνεις χρόνο κάνε τώρα την αίτηση σου και γίνε μέλος της Νο1 εταιρίας Ηλεκτρολογικού υλικού, Φωτισμού & Ενεργειακών Λύσεων. 🤝