Διαθέτετε εμπειρία και θέλετε να εξελιχθείτε ως Εκπρόσωπος τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης και εξυπηρέτησης πελατών; Διαθέτετε αναπτυγμένη πελατοκεντρική προσέγγιση και επικοινωνιακές δεξιότητες; Σας ενδιαφέρει να γίνετε μέλος της Vodafone?
Κάντε αίτηση τώρα και αδράξτε την ευκαιρία να εξελιχθείτε επαγγελματικά ως Εκπρόσωπος Τεχνικής Υποστήριξης.
Ως Εκπρόσωπος Τεχνικής Υποστήριξης οι κύριες αρμοδιότητές σας θα είναι:- Επίλυση τεχνικών προβλημάτων και παρακολούθηση της ομαλής ολοκλήρωσης αιτημάτων των πελατών
- Διαχείριση παραπόνων με επαγγελματισμό και ευγένεια
- Διιαχείριση εισερχομένων κλήσεων για τεχνική υποστήριξη και επίλυση τεχνικών θεμάτων σε (1st level support)