Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

15/09/2025

Γραμματέας Λογιστικού Γραφείου / Administrative Assistant

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΝΙΚΑΙΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Αναζητούμε Γραμματέα / Administrative Assistant για να ενισχύσει την ομάδα μας και να συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία ενός αναπτυσσόμενου λογιστικού γραφείου.

Ποιοι είμαστε:

Είμαστε μια σύγχρονη, οργανωμένη λογιστική εταιρεία με αποκλειστικό προσανατολισμό σε επιχειρήσεις (B2B).

Διαθέτουμε ένα περιβάλλον όπου η οργάνωση και η συνεργασία αποτελούν βασική προτεραιότητα, με ξεκάθαρη κατανομή ρόλων: ο λογιστής επικεντρώνεται στις λογιστικές εργασίες, ενώ η γραμματεία αναλαμβάνει την επικοινωνία, τον συντονισμό και τη ροή πληροφοριών.

  • Δεν εξυπηρετούμε ιδιώτες ή πελάτες λιανικής
  • Οι συνεργασίες μας εξασφαλίζουν ισορροπία και σταθερότητα στο καθημερινό πρόγραμμα
  • Ώρες εργασίας: 08:30 – 17:00, Δευτέρα έως Παρασκευή
  • Χρήση CRM & λογισμικών αυτοματισμού για αποτελεσματική διαχείριση

Το γραφείο μας έχει διακριθεί στα Accounting & Finance Awards 2025 και λειτουργεί σε minimal, ευχάριστο περιβάλλον, με επένδυση σε εργαλεία νέας γενιάς (Epsilon Net, CRM, αυτοματισμοί).

Αρμοδιότητες θέσης:

  • Υποδοχή και διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων
  • Καταχώρηση τηλεφωνικών αιτημάτων πελατών στο CRM 
  • Έκδοση απλών τιμολογίων (π.χ. ραντεβού)
  • Αποστολή και παρακολούθηση προσφορών
  • Follow-up για εργασίες και πελάτες
  • Συντονισμός ραντεβού και ημερολογίου του Διευθυντή
  • Οργάνωση προμηθειών γραφείου
  • Τήρηση κατάστασης παραδοτέων αρχείων προς πελάτες
  • Οργάνωση εξωτερικών εργασιών (μηνιαίες ή έκτακτες σε δημόσιες υπηρεσίες) με υποστήριξη λογιστή
  • Δυνατότητα εκπαίδευσης και σταδιακής ανάληψης βασικών λογιστικών εργασιών (εφόσον το επιθυμεί η ίδια στο μέλλον)

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία σε γραμματειακή ή διοικητική θέση (ιδανικά σε λογιστικό ή συναφή κλάδο)
  • Άριστη χρήση MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Εξοικείωση με ψηφιακά εργαλεία (CRM, cloud)
  • Οργανωτικές δεξιότητες & προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Επικοινωνιακή ικανότητα και επαγγελματική παρουσία

Στοιχεία χαρακτήρα:

  • Συνέπεια και υπευθυνότητα
  • Οργανωτικότητα και αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
  • Ομαδικότητα και συνεργατικό πνεύμα
  • Ικανότητα να παρακολουθεί διαδικασίες και να κλείνει υποθέσεις