Η αγγελία εργασίας έχει λήξει
Περιγραφή
Αρμοδιότητες:
- Παροχή τηλεφωνικής και
απομακρυσμένης υποστήριξης σε πελάτες/συνεργάτες που χρησιμοποιούν τις
εφαρμογές της εταιρείας.
- Κατανόηση και καταγραφή προβλημάτων χρηστών και παροχή
άμεσων λύσεων ή παραπομπή στην τεχνική ομάδα όπου απαιτείται.
- Εγκατάσταση,
παραμετροποίηση και βασική εκπαίδευση χρηστών σχετικά με τις εφαρμογές.
- Τήρηση
αρχείου υποστήριξης (tickets) και καταγραφή ενεργειών στο CRM ή Helpdesk
σύστημα της εταιρείας.
- Συνεργασία με την ομάδα ανάπτυξης για την επίλυση
προβλημάτων και τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη.
- Συμμετοχή σε εσωτερικές
δοκιμές νέων εκδόσεων και λειτουργιών των εφαρμογών.
Απαραίτητα Προσόντα
- Προϋπηρεσία σε παρόμοια θέση (υποστήριξη πελατών, helpdesk ή τεχνική υποστήριξη).
- Εμπειρία σε λογισμικό εμπορικών / ERP / POS εφαρμογών (θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν).
- Εξοικείωση με απομακρυσμένα εργαλεία υποστήριξης (TeamViewer, AnyDesk κ.λπ.).
- Πολύ καλή γνώση λειτουργικών συστημάτων Windows και βασικών ρυθμίσεων Δικτύου.
- Καλή γνώση της Ελληνικής και γνώση της αγγλικής γλώσσας.
- Επικοινωνιακές δεξιότητες, υπομονή και πελατοκεντρική αντίληψη.
- Ικανότητα γρήγορης εκμάθησης εφαρμογών.
Παροχές
- Πλήρης ασφαλιστική κάλυψη (ΙΚΑ).
- Εκπαίδευση σε όλες τις εφαρμογές της εταιρείας.
- Φιλικό εργασιακό περιβάλλον.