Η ICAP Outsourcing Solutions, ηγέτιδα στο τομέα της παροχής υπηρεσιών, στα πλαίσια επέκτασης των δραστηριοτήτων της, αναζητά νέα μέλη για την στελέχωση της θέσης του εκπροσώπου τεχνικής υποστήριξης εταιρικών πελατών για συνεργάτη της με διακριτή παρουσία στον χώρο των τηλεπικοινωνιών και συνδρομητικής τηλεόρασης.
Αρμοδιότητες:
- Τηλεφωνική ανταπόκριση σε τεχνικά ζητήματα εταιρικών πελατών
- Αναγνώριση εξεζητημένων περιστατικών με αντίστοιχη προώθηση κλιμάκωσης αυτών
- Τεχνική υποστήριξη cloud υπηρεσιών, συνδεσιμότητας και συσκευών δικτύου
- Πλήρη καταγραφή των αιτημάτων των πελατών και των ενεργειών που ακολουθήθηκαν κατά την επικοινωνία με τον πελάτη
- Άμεση συνεργασία και επικοινωνία ενδοεταιρικά αναφορικά με τα ζητήματα των πελατών
- Άμεση και πελατοκεντρική εξυπηρέτηση σε πρώτο χρόνο, με στόχο την υψηλή ικανοποίηση των πελατών.