Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

04/11/2025

Τεχνικός Υποστήριξης ICT

Πληροφορική - Προγραμματιστές

Πόλη ΠΕΡΙΟΧΗ MEDITERRANEAN COSMOS | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ, ΕΠΑΣ-ΕΠΑΛ, ΙΕΚ, ΤΕΙ, ΑΕΙ

Περιγραφή

H IP Partners, εταιρία που ειδικεύεται στην εκτέλεση έργων υποδομής πληροφορικής & δικτύων και στην παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης & διαχείρισης συστημάτων, διευρύνει την τεχνική της ομάδα και αναζητά Τεχνικό Υποστήριξης τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ICT).

Ο ρόλος περιλαμβάνει απομακρυσμένη και επιτόπια υποστήριξη χρηστών και συστημάτων, παραμετροποιήσεις σε λύσεις Active Directory & Entra, αντιμετώπιση προβλημάτων σε υπολογιστές, servers, εκτυπωτές, τηλεφωνικά κέντρα κτλ, καθώς και την υποστήριξη της ομάδας υλοποίησης με παραμετροποίησης του portfolio λύσεων της εταιρίας.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Τεχνική υποστήριξη σε θέματα δικτύων, servers, storage και λοιπά συστήματα ICT.
  • Διαχείριση domain, local active directory controller & Entra και δικαιωμάτων χρηστών.
  • Εγκατάσταση, συντήρηση και troubleshooting υπολογιστών, εκτυπωτών κτλ.
  • Υποστήριξη τηλεφωνικών κέντρων VoIP (3CX, Yeastar, Grandstream).
  • Υποστήριξη πελατών απομακρυσμένα ή επιτόπου.
  • Παραμετροποίηση συστημάτων του portfolio της εταιρίας (IaaS, SaaS, backup solutions, cybersecurity solutions κτλ).

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία 1-3 έτη σε θέση τεχνικής υποστήριξη ή διαχείρισης συστημάτων.
  • Καλή γνώση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας.
  • Καλή γνώση διαχείρισης και αντιμετώπιση προβλημάτων λειτουργικών συστημάτων Windows και Microsoft 365.
  • Καλή γνώση αντιμετώπισης προβλημάτων και επισκευής υπολογιστών και περιφερειακών συσκευών (printers, scanners κτλ).
  • Δίπλωμα οδήγησης Β’ κατηγορίας.

Επιθυμητά Προσόντα:

  • Πιστοποίηση στο πεδίο των δικτύων (CCNA, HCIA-Datacom, HPE6-A86).
  • Πιστοποίηση στο πεδίο των τεχνολογιών της Microsoft (MCSA, Windows Server Hybrid Administrator Associate).
  • Πιστοποίηση γνώσης πλαισίου ITIL Service Management (πχ. ITIL 4 Foundation).
  • Εμπειρία σε περιβάλλον TAC/NOC (ticketing systems, remote tools, NMS, παρακολούθηση SLA κτλ).

Παροχές

  • Ανταγωνιστικές αποδοχές αναλόγως προσόντων και εμπειρίας.
  • Πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης.
  • Συνεχής εκπαίδευση και πιστοποίηση στα πεδία ενδιαφέροντος.
  • Οργανωμένο περιβάλλον εργασίας με πλήρη εξοπλισμό και υποστήριξη.