Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

12/10/2025

Υπεύθυνος Οικονομικής Διαχείρισης & Back Office

Λογιστήριο - Οικονομική Διεύθυνση

Πόλη ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΜΕΝΕΜΕΝΗ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ, ΑΕΙ, MSc

Περιγραφή

Η Agrocommercial by Liotis, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, αποτελεί μια από τις πλέον δυναμικά αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στον χώρο του αγροεμπορίου και της διανομής φρέσκων φρούτων και λαχανικών στη Βόρεια Ελλάδα.

Με πολυετή παρουσία στην αγορά, δίνουμε έμφαση στην ποιότητα, τη συνέπεια και την καινοτομία, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε χονδρεμπόρους τροφίμων, συνεργάτες HORECA, ξενοδοχειακές μονάδες και επιχειρήσεις τροφίμων.

Αναζητούμε Υπεύθυνο Οικονομικής Διαχείρισης & Back Office, που θα αναλάβει τον συντονισμό των οικονομικών και υποστηρικτικών λειτουργιών της εταιρείας, συμβάλλοντας ενεργά στη βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών και τη στρατηγική ανάπτυξης

Περίληψη Θέσης / Περιγραφή Ρόλου

Ο ρόλος του Υπεύθυνου Οικονομικής Διαχείρισης & Back Office συνδυάζει τις αρμοδιότητες ενός έμπειρου οικονομολόγου και διοικητικού συντονιστή.

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα διαχειρίζεται καθημερινά τις λογιστικές και χρηματοοικονομικές διαδικασίες (σύμφωνα με τα ΕΛΠ), θα υποστηρίζει τη συνεργασία με εξωτερικούς λογιστές και φοροτεχνικούς, και θα συντονίζει τις back-office λειτουργίες (τιμολόγηση, προμηθευτές, συμβάσεις, πληρωμές, κ.ά.).

Πρόκειται για μια καθοριστική θέση ευθύνης, με άμεση συμβολή στη σταθερότητα και την οργανωτική αποτελεσματικότητα της εταιρείας.

Αρμοδιότητες

  • Εποπτεία των καθημερινών λογιστικών και χρηματοοικονομικών εργασιών (ΕΛΠ, ΦΠΑ, φορολογία).
  • Έλεγχος και επικύρωση παραστατικών, συμφωνιών προμηθευτών και πελατών.
  • Παρακολούθηση ταμειακών ροών, τραπεζικών κινήσεων και προϋπολογισμών.
  • Συντονισμός διαδικασιών τιμολόγησης, εισπράξεων και πληρωμών.
  • Υποστήριξη διοίκησης με οικονομικές αναφορές και ανάλυση KPIs.
  • Διαχείριση διοικητικών διαδικασιών back office (προμηθευτές, συμβάσεις, αρχεία).
  • Συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες (λογιστές, ελεγκτές, φοροτεχνικούς, νομικούς).
  • Βελτίωση εσωτερικών ροών και διαδικασιών μέσω ERP και Zoho εφαρμογών.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο Οικονομικών, Λογιστικής ή Χρηματοοικονομικής Διοίκησης.
  • Τουλάχιστον 5 έτη εμπειρίας σε αντίστοιχη θέση σε εμπορική ή αγροδιατροφική επιχείρηση.
  • Πολύ καλή γνώση ΕΛΠ, ΦΠΑ, φορολογικής και εργατικής νομοθεσίας.
  • Εμπειρία σε ERP συστήματα (ιδανικά Entersoft ή Zoho Books).
  • Προχωρημένες γνώσεις Excel και χειρισμού οικονομικών αναφορών.
  • Άριστη γνώση ελληνικής και καλή γνώση αγγλικής γλώσσας.

Επιθυμητά Προσόντα

  • Προϋπηρεσία σε αγροεμπορική, βιομηχανική ή εξαγωγική εταιρεία.
  • Εμπειρία στη διοίκηση ομάδας back office ή οικονομικού τμήματος.
  • Γνώση Zoho One ή Zoho Recruit/Books/CRM θα θεωρηθεί σημαντικό πλεονέκτημα.
  • Ικανότητα σύνταξης και παρακολούθησης προϋπολογισμών.
  • Εξοικείωση με ηλεκτρονικές πλατφόρμες τιμολόγησης (myData).

Προσωπικά Χαρακτηριστικά

  • Οργανωτική σκέψη και μεθοδικότητα.
  • Ακεραιότητα και επαγγελματισμός.
  • Αναλυτική ικανότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια.
  • Ικανότητα ηγεσίας και επικοινωνίας με πολλαπλές ομάδες.
  • Προσαρμοστικότητα σε περιβάλλον συνεχούς εξέλιξης.
  • Προσήλωση στην τήρηση χρονοδιαγραμμάτων και διαδικασιών.

ΕΚΔΗΛΩΣΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ !

https://agrocommercial.zohorecruit.eu/jobs/Careers/86445000000600011/Υπεύθυνος-Οικονομικής-Διαχείρισης-Back-Office?source=CareerSite