Η
TECHNORAN A.E. (www.technoran.gr) με 40ετή δυναμική παρουσία στην Ελληνική
αγορά στον χώρο της πληροφορικής και των ταμειακών συστημάτων με σημαντικές
διεθνείς συνεργασίες και αντιπροσωπεύσεις πολυεθνικών εταιρειών εξωτερικού, στα
πλαίσια ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της αναζητά άτομο για την αύξηση της
ομάδας υποστήριξης web services.
Ο κατάλληλος υποψήφιος θα ασχολείται με την επίλυση τεχνικών προβλημάτων, την
υποστήριξη πελατών και τη συνεργασία με τις ομάδες ανάπτυξης συστημάτων για την
ομαλή λειτουργία των προϊόντων και των υπηρεσιών μας.
Καθήκοντα:
- Υποστήριξη και επίλυση αιτημάτων πελατών (μέσω ticketing system,
email, τηλεφώνου).
- Έλεγχος και ανάλυση logs.
- Δοκιμές APIs (REST/SOAP) με Postman ή παρόμοια εργαλεία.
- Troubleshooting θεμάτων συνδεσιμότητας, (DNS, SSL, hosting).
- Βασική διαχείριση βάσεων δεδομένων (SQL queries).
- Συνεργασία με την ομάδα ανάπτυξης για bug fixing και
αναβαθμίσεις.
- Τεκμηρίωση λύσεων και δημιουργία knowledge base.