Το ηλεκτρονικό κατάστημα adaptoras.gr, ζητά
πωλητή - υπάλληλο γραφείου, με δυνατότητα να εργαστεί σε πενθήμερη, 8ωρη εργασία, συνεχές ωράριο Δευτέρα έως Παρασκευή.
Φυσικό λιανικό κατάστημα, που κατά κύριο λόγο λειτουργεί διαδικτυακά, αναζητά υπάλληλο για διαχείριση παραγγελιών και εξυπηρέτηση πελατών.
Το κατάστημα εμπορεύεται είδη Η/Υ, Gadgets, Αξεσουάρ κινητών συσκευών, αυτοκινήτου και προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.
Αρμοδιότητες με βάση την παρακάτω προτεραιότητα- Βοήθεια στην διαχείριση αποθήκης: παραλαβή εμπορευμάτων και τακτοποίηση
- Εξυπηρέτηση πελατών: Να βοηθήσει τους πελάτες να επιλέξουν το κατάλληλο προϊόν στο φυσικό κατάστημα, μέσω τηλεφώνου και ηλεκτρονικά
- Επίλυση τεχνικών θεμάτων: Να μπορέσει να προσφέρει βοήθεια σε τεχνικά ζητήματα.
- Βοήθεια στην διαχείριση e-shop: επεξεργασία παραγγελιών (picking), ανανέωση αποθεμάτων, συσκευασία και προετοιμασία εμπορευμάτων για αποστολή
- Οικονομικές συναλλαγές: Ταμείο