Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

27/10/2025

Υπάλληλος Ελέγχου Φορτωτικών και Καταχώρισης Δεδομένων / Back Office

Logistics - Αποθήκη - Μεταφορές

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Η εταιρεία μας, διεθνής όμιλος στον τομέα των μεταφορών και logistics, αναζητά υπάλληλο ελέγχου φορτωτικών και καταχώρισης δεδομένων για την άμεση ενίσχυση της ομάδας μας στο γραφείο της Θεσσαλονίκης.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Επεξεργασία εισερχόμενων μηνυμάτων και έλεγχος εγγράφων
  • Έλεγχος φορτωτικών μεταφορών και δελτίων αποστολής
  • Καταχώριση δεδομένων (ποσοτήτων, αριθμών κ.λπ.) στο εταιρικό σύστημα
  • Συνεργασία με τις υπόλοιπες ομάδες της εταιρείας για την ολοκλήρωση των διαδικασιών και τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών logistics

Απαραίτητα Προσόντα

  • Άριστη γνώση Η/Υ (MS Office, ERP συστήματα)
  • Άριστη γνώση Αγγλικών (γραπτά και προφορικά)
  • Προαιρετικά γνώση Γερμανικών
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση στον τομέα των μεταφορών και logistics θα θεωρηθεί προσόν
  • Δεξιότητες: Γρήγορη αντίληψη κατά την καταχώριση δεδομένων
  • Ικανότητα να εργάζεται σε ομαδικό περιβάλλον
  • Συνεπής και οργανωτικός χαρακτήρας
  • Σοβαρότητα και σεβασμός στις διαδικασίες και τους συνεργάτες

Παροχές

  • Ικανοποιητικός μισθός
  • Πενθήμερη εργασία και σταθερό 8ωρο ωράριο
  • Φιλικό και δυναμικό περιβάλλον εργασίας στο κέντρο της πόλης