Η εταιρεία AVANTGARDE COMMUNICATIONS δραστηριοποιείται από το 1996 στο χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας. Εκδίδει για 26 χρόνια τη σειρά Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ, η οποία περιλαμβάνει
τους
επαγγελματίες, τις επιχειρήσεις, τα καταστήματα και τις υπηρεσίες
των δήμων Αλίμου - Π. Φαλήρου - Ν. Σμύρνης – Γλυφάδας
κ.α.
Ζητούμε
για
μερική απασχόληση γραμματέα – sales administrator με ευχέρεια στην
επικοινωνία και στην διαχείριση social
media.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Επικοινωνία με τους πελάτες της εταιρείας
- Σύνταξη και παρουσίαση προσφορών για
πελάτες
- Υποστήριξη του τμήματος πωλήσεων
- Δημιουργία sales reporting
- Υποδοχή διαφήμισης
- Παροχή customer service
- Χειρισμός και ενημέρωση της βάσης δεδομένων της εταιρείας
- Διαχείριση social media