Αρμοδιότητες και καθήκοντα:
- Αποτελεσματική ολοκλήρωση των καθηκόντων του τμήματος υποδοχής (check-in, check-out, έκδοση τιμολογίων / αποδείξεων, τηλεφωνικές υπηρεσίες, διαχείριση αιτημάτων και παραπόνων επισκεπτών, υπηρεσίες concierge).
- Παροχή φιλικών και θερμών υπηρεσιών στους φιλοξενούμενους.
- Διατήρηση καλής εικόνας της υποδοχής και διαχείριση των επισκεπτών.
- Ενημέρωση των πελατών σχετικά με τις παροχές του δωματίου.
- Πλήρης γνώση της ξενοδοχειακής μονάδας, των υπηρεσιών και της περιοχής. Άριστη γνώση αγγλικών με κατοχή αναγνωρισμένου πτυχίου, δεύτερη ξένη γλώσσα θεωρείται πρόσθετο προσόν.
- Γνώση ξενοδοχειακού προγράμματος Soft-One Panorama θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως.
- Απόφοιτος τουριστικής σχολής / ταχύρρυθμης σχολής.
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση.
Προσωπικά χαρακτηριστικά:
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες.
- Οργάνωση και σωστή διαχείριση του χρόνου.
- Συνέπεια στην εργασία, φιλική και ευγενική προσωπικότητα.
- Προσεκτική εμφάνιση και τήρηση κανόνων προσωπικής υγιεινής.