Η iRepair αναζητά Customer Service Representative για εξυπηρέτηση πελατών στο κατάστημα της Δράμας.
Η θέση επιβάλλει την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών του καταστήματος σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα των iRepair.
Βασικές αρμοδιότητες
- Άριστη εξυπηρέτηση πελατών και ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης
- Ενημέρωση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, διαχείριση ερωτημάτων και επίλυση των προβλημάτων
- Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρίας έπειτα από διερεύνηση αναγκών
- Ενημέρωση CRM με στοιχεία επισκευής και επικοινωνίας βάσει διαδικασιών εταιρικού πρωτοκόλλου
- Υποστήριξη του τεχνικού τμήματος της εταιρίας απαντώντας σε βασικές τεχνικές ερωτήσεις
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων και ιεράρχησή τους
- Οργάνωση ροής εργασιών καταστήματος
- Διασφάλιση ικανοποίησης πελατών από τη χρήση προϊόντων και υπηρεσιών