Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

06/05/2025

HR Administrator

Διοίκηση Επιχειρήσεων - HR - Στελέχη

Πόλη ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά άτομα για τη στελέχωση της παρακάτω θέσεως:

 HR Administrator 

Περιγραφή θέσης

  • Διαχείριση προσωπικού και αρχείων εργαζομένων.
  • Παρακολούθηση ωραρίων και αδειών του προσωπικού.
  • Συλλογή, διαχείριση και αρχειοθέτηση όλων των απαραίτητων στοιχείων και εγγράφων που αφορούν τους εργαζομένους.
  • Εκτέλεση εργασιών κυκλώματος Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας.
  • Διαχείριση ΕΡΓΑΝΗ και υποβολή σχετικών εντύπων.
  • Συντονισμός του προσωπικού.

Απαραίτητα Προσόντα

Προφίλ Υποψηφίου

  • Κάτοχος πτυχίου HR/Business ή συναφές πεδίο.
  • Προϋπηρεσία απαραίτητη 2 έτη σε αντίστοιχη θέση.
  • Γνώση HR ζητημάτων και εργατικής νομοθεσίας.
  • Ευχέρεια στην Αγγλική γλώσσα (γραπτά και προφορικά)
  • Άριστη γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office (Excel, Word).
  • Άριστες διαπροσωπικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
  • Συνέπεια και ομαδικό πνεύμα.

Παροχές

Παροχές Εταιρείας

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Σταθερό εργασιακό περιβάλλον.

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.

Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.adecco.gr και καταχωρίστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας. Για την καταχώριση του βιογραφικού σας στη βάση της Adecco προτείνεται η χρήση του Google Chrome. 

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές