Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

20/10/2023

Υπάλληλος Γραφείου - E Shop

Digital Marketing - Ecommerce - Design

Πόλη ΚΗΦΙΣΙΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Η Simple Caracters ιδρύθηκε το 1989 με κύρια δραστηριότητα την εμπορία έτοιμων ενδυμάτων και υποδημάτων. Από την αρχή, η εταιρεία ξεχώρισε στον μοντέρνο κόσμο της μόδας στην Ελλάδα, αντιπροσωπεύοντας συλλογές των παγκόσμιων κορυφαίων σχεδιαστών μόδας.

Κατά τη διάρκεια της 30ετούς πορείας μας, η Simple Caracters ξεχώρισε στη βιομηχανία της μόδας, πρωτοπορώντας με την εισαγωγή συλλογών από ξένα σπίτια μόδας από χώρες όπως η Ιταλία, η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ελβετία και οι Ηνωμένες Πολιτείες.

Το πρώτο κατάστημα βρισκόταν στην Χαλάνδρι, Αττική, και μέχρι σήμερα η εταιρεία έχει συνολικά έντεκα (11) σημεία πώλησης, επτά (7) καταστήματα στην Αττική και τέσσερα (4) στη Μύκονο.

Οι κύριοι ξένοι οίκοι μόδας της εταιρείας είναι η LVMH (ομάδα Louis Vuitton) με τα εμπορικά σήματα Loewe, Givenchy, Kenzo και Marc Jacobs, η Philipp Plein International AG, η ομάδα Tods με τα εμπορικά σήματα Tods και Hogan, η Staff International με τον οίκο Maison Margiela και την Dsquared, η ομάδα PRADA με το Car Shoe και ανεξάρτητους δυναμικούς οίκους όπως οι Jimmy Choo, Giuseppe Zanotti, Canada Goose κ.ά.

Η Simple Caracters αναζητά αυτήν τη στιγμή επιθυμεί να εντάξει στο ανθρώπινο δυναμικό του υπάλληλο γραφείου πλήρους απασχόλησης για τη διαχείριση - τιμολόγηση των παραγγελιών του e shop.

Κύριες Ευθύνες

O/H Υπάλληλος E Shop εκτελεί μεταξύ άλλων τις ακόλουθες εργασίες

  • Διαχείριση των προϊόντων και των πληροφοριών τους
  • Τιμολόγηση παραγγελιών
  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων, καταχώρηση τηλεφωνικών παραγγελιών και επίλυση ζητημάτων πελατών
  • Συνεργασία με την ομάδα Logistics και το Δίκτυο Καταστημάτων για διαθεσιμότητα προϊόντων, αποστολές, αλλαγές, επιστροφές
  • Συνεργασία με τμήμα Marketing για προώθηση προϊόντων σε social media campaigns και άλλα μέσα

Απαραίτητα Προσόντα

  • Υποχρεωτική εμπειρία 2-3 ετών
  • Γνώση χειρισμού Η/Υ και εφαρμογών MS Office
  • Γνώση χρήσης ERP συστημάτων, κατά προτίμηση SoftOne, θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες σε προφορικό και γραπτό επίπεδο (Ελληνικά – Αγγλικά).


Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποζημίωσης και μπόνους απόδοσης
  • Αορίστου Χρόνου σύμβαση
  • Ευκαιρίες ανάπτυξης στην καριέρα
  • Γενναιόδωρες εκπτώσεις για τους υπαλλήλους μας σε όλες τις μάρκες μας