Εταιρεία με έδρα τη Θεσσαλονίκη ζητά Υπάλληλο Υποστήριξης Γραμματείας & Λογιστηρίου.
Περιοχή: Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Ωράριο: Δευτέρα - Παρασκευή 08:00 - 16:00.
Περιγραφή Θέσης /Αρμοδιότητες:
- Τηλεφωνική & μέσω email επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών
- Λήψη, καταχώρηση και παρακολούθηση παραγγελιών, προσφορών
- Διαχείριση εισερχόμενης – εξερχόμενης αλληλογραφίας και αποστολών courier
- Εμπορική διαχείριση (έκδοση και καταχώρηση τιμολογίων εσωτερικού, εξωτερικού, δελτίων αποστολής )
- Σύνταξη επιστολών, προσφορών που αφορούν τα προϊόντα και την παροχή υπηρεσιών
- Αρχειοθέτηση, οργάνωση γραφείου και τήρηση των διαδικασιών του τμήματος
- Γραμματειακή υποστήριξη & διαχείριση feedback από/προς τους πελάτες