Το λογιστικό γραφείο Κρίκης Consulting, με πολυετή παρουσία στο χώρο, αναζητά υπάλληλο γραμματειακής υποστήριξης, για πλήρη απασχόληση (Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00 - 16:00).
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναλάβει την οργάνωση και διαχείριση των καθημερινών λειτουργιών του γραφείου, την υποστήριξη των λογιστών και την εξυπηρέτηση των πελατών.
Καθήκοντα:
- Υποδοχή και τηλεφωνική/ηλεκτρονική εξυπηρέτηση πελατών
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
- Οργάνωση ραντεβού, ατζέντας και εκκρεμοτήτων
- Τήρηση και αρχειοθέτηση φυσικών & ψηφιακών αρχείων
- Διοικητική υποστήριξη των λογιστών
- Παραγγελίες γραφικής ύλης, παραλαβές εγγράφων
- Χρήση πλατφόρμας ΑΑΔΕ (π.χ. εκτύπωση εκκαθαριστικών, μισθωτηρίων κ.λπ.).