Αναζητούμε έναν/μία οργανωτικό/ή και
ευέλικτο/η Executive Assistant για να υποστηρίξει τον CEO της εταιρίας σε ένα ευρύ
φάσμα καθηκόντων που συνδυάζουν διοικητική υποστήριξη, HR, sales support, controlling και εξωτερικές εργασίες.
Η θέση απαιτεί υψηλή υπευθυνότητα,
πρωτοβουλία, επαγγελματισμό και διάθεση για μάθηση και εξέλιξη.
Κύριες Αρμοδιότητες:
🔹 Διοικητική Υποστήριξη / Office Management
- Διαχείριση καθημερινής λειτουργίας του γραφείου
- Οργάνωση ημερολογίου διοίκησης και προγραμματισμός συναντήσεων
- Συντονισμός IT υποστήριξης
🔹 HR & Payroll Support
- Υποστήριξη στη μισθοδοσία για Ελλάδα & Γερμανία (σε συνεργασία
με εξωτερικούς συνεργάτες)
- Διαχείριση εσωτερικής επικοινωνίας με το προσωπικό
🔹 Εμπορική Υποστήριξη (Sales Support)
- Πιθανά επαγγελματικά ταξίδια στη Γερμανία(Βερολίνο και περίχωρα)
- Follow-up με πελάτες και συνεργάτες (κυρίως τηλεφωνικά)
- Συμμετοχή στην ανάπτυξη του τμήματος πωλήσεων
- Υποστήριξη digital sales, διαχείριση τιμοκαταλόγων και παρουσιάσεων
🔹 Controlling & Υποστήριξη CEO
- Βασική υποστήριξη στην κοστολόγηση και τιμολόγηση προϊόντων καθώς και την οργάνωση και παρακολούθηση
προμηθειών και αποθεμάτων
- Συμμετοχή στην οργάνωση και τον έλεγχο ομαλής λειτουργίας καθημερινών αρμοδιοτήτων σε συνεννόηση
με τον CEO
🔹 Εξωτερικές Εργασίες
- Τράπεζες, δημόσιες υπηρεσίες, συνεργασία με μεταφορικές εταιρείες,
κλπ.