Στο Eshop της DeCoro αναζητάμε άτομα για να ενταχθούν στο τμήμα After Sales Care της εταιρείας.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Παρακολούθηση παράδοσης δεμάτων με επίτευξη στόχου.
- Επικοινωνία με πελάτες για ανάλυση & επίλυση προβλημάτων μετά την αγορά προϊόντων.
- Επικοινωνία με συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρείες για την πορεία δεμάτων, με στόχο την εξυπηρέτηση του παραλήπτη και την άμεση παράδοση των παραγγελιών.
- Συλλογή ανάδρασης από πελάτες σχετικά με την ποιότητα υπηρεσιών & προτάσεις βελτίωσης.