Η Optimal, για λογαριασμό πελάτη της, δημοφιλούς εστιατορίου στο κέντρο της Αθήνας, αναζητά Restaurant Manager.
Ο Διευθυντής Καταστήματος είναι υπεύθυνος για την καθημερινή
λειτουργία, τη χρηματοοικονομική απόδοση, τη διαχείριση προσωπικού και την
ικανοποίηση των πελατών του εστιατορίου. Ο ρόλος συμβάλλει επίσης στην ανάπτυξη
του brand μέσω στρατηγικών συνεργασιών, όπως guest shifts, bar και kitchen
takeovers και δημιουργικές συνεργατικές εκδηλώσεις.
Κύριες Αρμοδιότητες:
1) Διαχείριση Λειτουργιών
- Επίβλεψη των καθημερινών λειτουργιών του εστιατορίου για μέγιστη
αποδοτικότητα και ποιότητα.
- Διασφάλιση τήρησης των διαδικασιών ανοίγματος και κλεισίματος.
- Διατήρηση υψηλών προτύπων ποιότητας, συνέπειας και παρουσίασης του
φαγητού.
- Διαχείριση αποθεμάτων, rotation προϊόντων και παραγγελιών από
προμηθευτές.
- Επίβλεψη συντήρησης και λειτουργικότητας του εξοπλισμού.
- Εφαρμογή και τήρηση λειτουργικών πολιτικών και SOPs.
2. Διαχείριση Προσωπικού
- Προσέλκυση, εκπαίδευση, επίβλεψη και αξιολόγηση του προσωπικού.
- Κατάρτιση προγραμμάτων βαρδιών και εξασφάλιση επαρκούς στελέχωσης.
- Διεξαγωγή συναντήσεων ομάδας και συνεχών εκπαιδεύσεων.
- Προώθηση θετικού και παρακινητικού εργασιακού περιβάλλοντος.
- Αντιμετώπιση θεμάτων απόδοσης και επίλυση συγκρούσεων με
επαγγελματισμό.
3. Εξυπηρέτηση Πελατών
- Διασφάλιση άριστης εμπειρίας πελάτη σε κάθε σημείο επαφής.
- Διαχείριση feedback και επίλυση παραπόνων άμεσα και
αποτελεσματικά.
- Παρακολούθηση ταχύτητας εξυπηρέτησης, ατμόσφαιρας και συνολικής
ικανοποίησης πελατών.
- Ανάπτυξη σχέσεων με επαναλαμβανόμενους πελάτες.
4. Οικονομικά & Διοικητικά Καθήκοντα
- Επίβλεψη POS, διαχείριση μετρητών, ημερήσιων αναφορών και
καταθέσεων.
- Παρακολούθηση στόχων εσόδων, εργατικού κόστους και food cost.
- Ανάλυση εβδομαδιαίων/μηνιαίων KPIs και εντοπισμός τομέων
βελτίωσης.
- Διατήρηση ακριβούς τεκμηρίωσης: τιμολόγια, καταγραφές απωλειών,
παρουσιολόγια προσωπικού.
- Συμμετοχή στον προϋπολογισμό, τις προβλέψεις και τις στρατηγικές
ελέγχου κόστους.
5. Υγιεινή, Ασφάλεια & Συμμόρφωση
- Διασφάλιση συνεχούς τήρησης HACCP και πρωτοκόλλων υγιεινής.
- Παρακολούθηση καθημερινών προγραμμάτων καθαρισμού και προτύπων
απολύμανσης.
- Εκπαίδευση προσωπικού σε θέματα ασφάλειας τροφίμων, αλλεργιογόνων
και διαδικασιών έκτακτης ανάγκης.
- Συμμόρφωση με τις ισχύουσες άδειες, εργατική νομοθεσία και
κανονισμούς υγείας.
6. Marketing, Εκδηλώσεις & Ανάπτυξη Συνεργασιών
Απαραίτητα Προσόντα:
- Ικανότητες ηγεσίας και εξαιρετική επικοινωνία.
- Εξαιρετική οργανωτική ικανότητα και multitasking.
- Καλή γνώση P&L, ελέγχου κόστους και προϋπολογισμού.
- Δημιουργική σκέψη για διοργάνωση εκδηλώσεων και brand
collaborations.
- Γνώση HACCP και κανονισμών ασφάλειας τροφίμων.
- Ικανότητα εργασίας σε δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον.
- Δείκτες Απόδοσης (KPIs)
- Ικανοποίηση πελατών & κριτικές
- Αύξηση εσόδων & κερδοφορία
- Έλεγχος εργατικού κόστους & food cost
- Διατήρηση προσωπικού και απόδοση ομάδας
- Βαθμολογία υγιεινής
- Επιτυχία εκδηλώσεων και engagement συνεργασιών
- Αύξηση προβολής του brand και προσέλκυση πελατών μέσω συνεργασιών
- Αποδεδειγμένη εμπειρία ως Restaurant Manager ή Supervisor.
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο παροχών
- Φιλικό περιβάλλον
Σχετικά με την Optimal
Από το 2005, η Optimal προσφέρει απαράμιλλες,
εξατομικευμένες υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού σε μεγάλους οργανισμούς. Είμαστε
περήφανοι για την παροχή μιας πλατφόρμας επιχειρηματικής υποστήριξης 360° προς
τους πελάτες μας μέσω 6 τμημάτων:
- Talent
Acquisition
- HR
Strategy & Talent Development
- Learning
& Development
- Workforce
Management
- Recruiting
- Outplacement