Επιχείρηση στην περιοχή της Πάτρας αναζητά υπάλληλο γραμματειακής υποστήριξης.
Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης.
Αρμοδιότητες:
- Υποδοχή
και εξυπηρέτηση πελατών (τηλεφωνικά & δια ζώσης)
- Διαχείριση
εισερχόμενων/εξερχόμενων κλήσεων & email
- Καθημερινή
οργάνωση γραφείου και προγραμμάτων
- Τήρηση
αρχείων και ενημέρωση βάσεων δεδομένων
- Υποστήριξη
των συνεργείων και των τεχνικών τμημάτων σε ραντεβού και εργασίες
- Έκδοση
παραστατικών, διαχείριση εγγράφων & επικοινωνία με συνεργάτες