- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
- Άριστη χρήση Η/Υ και Microsoft Office (Word,
Excel, Powerpoint, Outlook)
- Ικανότητα οργάνωσης, επικοινωνίας, συνέπειας και διαχείρισης
πολλαπλών εργασιών
- Θετική διάθεση, επαγγελματισμός, και όρεξη για εξέλιξη και
εμπιστευτικότητα
- Ετοιμότητα και ενδιαφέρον για συνεχή παρακολούθηση σεμιναρίων και
επαγγελματική κατάρτιση
- Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση θα
ληφθεί σοβαρά υπόψη – Δεν είναι όμως απαραίτητη
Από 1/10/2018 όλα
τα φυσικά πρόσωπα που ασκούν δραστηριότητες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης – είτε
ως ασφαλιστικοί πράκτορες είτε ως υπάλληλοι που εμπλέκονται στην προώθηση
ασφαλιστικών προϊόντων οφείλουν να
διαθέτουν πιστοποίηση από την Τράπεζα της Ελλάδος.
Η θέση, ως εκ τούτου, απαιτεί τη συμμετοχή του υποψηφίου στις σχετικές
εξετάσεις πιστοποίησης σε εύλογο χρονικό διάστημα, με πλήρη υποστήριξη από
το γραφείο.