Οι κύριες αρμοδιότητες σας για την θέση της Γραμματείας θα είναι:
- Επικοινωνία & εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας.
- Γραμματειακή υποστήριξη πωλήσεων
- Ενημέρωση και παρακολούθηση επενδυτικών προγραμμάτων
- Συγκέντρωση , επιλογή , οργάνωση και διαχείριση δικαιολογητικών και παραστατικών πελατών
Επιθυμητά χαρακτηριστικά:
- Εμπειρία σε ανάλογη θέση,
- Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ θα εκτιμηθεί επιπλέον πτυχίο οικονομικής κατεύθυνσης ή Διοίκησης επιχειρήσεων
- Δεξιότητα στην επικοινωνία
- Καλή γνώση αγγλικής γλώσσας
- Γνώση χρήσης Η/Υ (Microsoft Word & Excel).
- Οργανωτικές ικανότητες, ευγένεια, υπευθυνότητα, διακριτικότητα & αποτελεσματική διαχείριση χρόνου