Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

02/01/2023

Διευθυντής Ξενοδοχείου (Hotel Manager)

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΝΟΤΙΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | ΜΑΝΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΑΕΙ)

Περιγραφή

Ζητείται στέλεχος για στελέχωση θέσης Διευθυντή Ξενοδοχειακής μονάδας (Hotel Manager) με τα κάτωθι κύρια καθήκοντα-αρμοδιότητες:

  • Επίβλεψη εργασίας σε όλα τα επίπεδα (υπάλληλοι υποδοχής, προσωπικό κουζίνας, καμαριέρες, υπάλληλοι γραφείου, κ.λπ.) και καθορισμός ξεκάθαρων στόχων
  • Προγραμματισμός δραστηριοτήτων και κατανομή αρμοδιοτήτων για την επίτευξη του πιο αποδοτικού μοντέλου λειτουργίας
  • Διαχείριση προϋπολογισμών/δαπανών, ανάλυση και ερμηνεία οικονομικών στοιχείων και παρακολούθηση πωλήσεων και κερδών
  • Ανάπτυξη και υλοποίηση μιας διαισθητικής και αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ για την προώθηση των υπηρεσιών του ξενοδοχείου
  • Διεύρυνση πελατείας και βελτίωση της εικόνας και φήμης της ξενοδοχειακής μονάδας
  • Σύνταξη αναφορών προς τη διοίκηση
  • Επικοινωνία με τους πελάτες, όταν είναι απαραίτητο (καλωσόρισμα των πελατών στις εγκαταστάσεις, αντιμετώπιση των παραπόνων τους, εξεύρεση λύσεων σε προβλήματα, παροχή πληροφοριών, κ.λπ.)
  • Διαχείριση ζητημάτων συντήρησης, ελλείψεων σε προσωπικό ή εξοπλισμό, ανακαινίσεων, κ.λπ.
  • Συνεργασία με εξωτερικούς φορείς, όπως προμηθευτές, ταξιδιωτικά πρακτορεία, διοργανωτές εκδηλώσεων/συνεδρίων, κ.λπ.
  • Τακτική επιθεώρηση εγκαταστάσεων και επιβολή αυστηρής συμμόρφωσης με τα πρότυπα υγείας και ασφάλειας

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, στη Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων / Διοίκηση Μονάδων Φιλοξενίας, ή σε σχετικό πεδίο
  • Αποδεδειγμένη εμπειρία ως Διευθυντής ξενοδοχείου ή σε σχετική θέση
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας - Η γνώση και άλλων γλωσσών θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Άριστη γνώση προγραμμάτων MS OFFICE (Word - Excel - Outlook)
  • Εμπειρία και εξοικείωση με ξενοδοχειακά λογισμικά κρατήσεων (Protel, Ermis WIN) και online booking πλατφόρμες (booking, expedia, trivago κλπ) θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Κατανόηση όλων των βέλτιστων πρακτικών διοίκησης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και των σχετικών νόμων και οδηγιών
  • Εξαιρετικές δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και επιχειρηματικός τρόπος σκέψης
  • Αποδεδειγμένη ικανότητα στη λήψη αποφάσεων και την επίλυση προβλημάτων
  • Άριστες οργανωτικές δεξιότητες και μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Ηγετικές ικανότητες
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Ευγένεια και καλοί τρόποι συμπεριφοράς
  • Προσεγμένη εμφάνιση
  • Υπευθυνότητα
  • Εχεμύθεια