Ο Όμιλος ΙΑΣΩ στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες της συνεχούς ανάπτυξής του, επιθυμεί να εντάξει στο ανθρώπινο δυναμικό του Personal Assistant /Γραμματέας (πλήρους απασχόλησης ή 6ωρης απασχόλησης)
Καθήκοντα:
- Υποδοχή και εξυπηρέτηση ασθενών
- Προγραμματισμός ραντεβού ασθενών και διαχείριση ημερήσιας ατζέντας
- Διαχείριση επικοινωνιών γραφείου(τηλέφωνα, ηλεκτρονική αλληλογραφία)
- Τήρηση φακέλων ασθενών και αρχειοθέτηση
- Διαχείριση Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης