Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
25/11/2025

Customer Support Representative (B2B) / Εξυπηρέτηση Πελατών Χονδρικής (B2B)

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΚΟΡΩΠΙ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Περιγραφή

Ως μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών, θα έχετε κεντρικό ρόλο στη διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων και emails από B2B πελάτες, διασφαλίζοντας υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης και συντονισμού ανάμεσα στους πελάτες, τις αποθήκες και τα συνεργαζόμενα τμήματα.

Συγκεκριμένα, οι αρμοδιότητές της θέσης περιλαμβάνουν:

  • Διαχείριση εισερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων και αιτημάτων πελατών μέσω email, επικεντρωμένος στην ποιοτική εξυπηρέτηση.
  • Καταχώρηση και παρακολούθηση παραγγελιών στο σύστημα.
  • Έλεγχο διαθεσιμότητας προϊόντων και ενημέρωση αποθεμάτων.
  • Επικοινωνία με συνεργαζόμενες εταιρείες για την εξασφάλιση άμεσης και αποτελεσματικής ανταπόκρισης.
  • Δημιουργία και παρακολούθηση αιτημάτων έως το στάδιο αποστολής στην αποθήκη.
  • Συνεργασία με άλλες ομάδες για την ομαλή εκτέλεση των παραγγελιών.
  • Διαχείριση και επίλυση προβλημάτων των πελατών.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ.
  •  Γνώση στη χρήση ERP και Microsoft Office (Outlook, Word, Excel κ.λ.π.).
  • Καλή γνώση Αγγλικών (γραπτά και προφορικά).
  • Ικανότητες επικοινωνίας, ευγένεια και πελατοκεντρική προσέγγιση.
  • Ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου, ομαδικό πνεύμα και υπευθυνότητα.

Παροχές

  • Άμεση πρόσληψη με προοπτική μακροχρόνιας συνεργασίας σε ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
  • Ομαδικό πακέτο ιδιωτικής ασφάλισης μετά την παρέλευση 1 έτους στην εταιρεία

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.