Η εταιρία μας αναζητά Υπάλληλο Back Office για το τμήμα Εξαγωγών, με στόχο την υποστήριξη και οργάνωση των καθημερινών διαδικασιών εξαγωγών και πελατών εξωτερικού.
Καθήκοντα:
- Διαχείριση και παρακολούθηση παραγγελιών εξαγωγών από την καταχώρηση έως την τιμολόγηση
- Συνεργασία με το τμήμα logistics για την οργάνωση και παρακολούθηση αποστολών
- Προετοιμασία και έλεγχος των συνοδευτικών εγγράφων εξαγωγής (τιμολόγια, packing list, πιστοποιητικά καταγωγής, CMR, φορτωτικές, κ.ά.)
- Επικοινωνία με πελάτες εξωτερικού για επιβεβαίωση παραγγελιών, ενημερώσεις κατάστασης αποστολής και επίλυση θεμάτων
- Συνεργασία με τελωνεία και ναυτιλιακές εταιρείες για την έγκαιρη και σωστή αποστολή των προϊόντων
- Ενημέρωση ERP συστήματος με τα στοιχεία των αποστολών και των παραστατικών
- Παρακολούθηση πιστώσεων, όρων πληρωμής και εμπορικών συμφωνιών με τους πελάτες
- Συλλογή και καταγραφή KPIs τμήματος εξαγωγών (χρόνοι παράδοσης, καθυστερήσεις, παράπονα πελατών κ.ά.)