Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

21/10/2025

Υπεύθυνος Οργάνωσης Τμήματος Διακίνησης

Logistics - Αποθήκη - Μεταφορές

Πόλη ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Η εταιρεία FlameControl, με πολυετή παρουσία και εξειδίκευση στον χώρο της πυρασφάλειας και των τεχνικών έργων, αναζητά Υπεύθυνο Οργάνωσης Τμήματος Διακίνησης, ο οποίος θα αναλάβει το συντονισμό και τη σωστή λειτουργία του τμήματος που διαχειρίζεται την καταγραφή, μεταφορά, διανομή και παραλαβή πυροσβεστήρων και συναφών υλικών.

Ο ρόλος αφορά την καθημερινή εποπτεία των οδηγών, τη διαχείριση και τον προγραμματισμό παραδόσεων/παραλαβών, την παρακολούθηση αποθεμάτων, την έκδοση παραστατικών και τη γενικότερη βελτιστοποίηση της ροής εργασιών του τμήματος.

Καθήκοντα & Αρμοδιότητες

  • Καθημερινός προγραμματισμός δρομολογίων των οδηγών για παραδόσεις, παραλαβές και συντηρήσεις πυροσβεστήρων.
  • Εποπτεία οδηγών – παρακολούθηση ωραρίων, διαδρομών, εκκρεμοτήτων.
  • Εξασφάλιση έγκαιρης και σωστής παράδοσης πυροσβεστήρων και άλλων συναφών προϊόντων σε πελάτες.
  • Διαχείριση επιστροφών, service πυροσβεστήρων και εσωτερικής ροής αποθήκης.
  • Άριστη διαχείριση εισερχόμενων & εξερχόμενων email.
  • Καταγραφή και παρακολούθηση αποθεμάτων, σε συνεργασία με το λογιστήριο και το τμήμα πωλήσεων.
  • Συντονισμός & επικοινωνία με τεχνικούς και πελάτες για παραδόσεις, παραλαβές και προγραμματισμένα service.
  • Έλεγχος πληρότητας παραγγελιών, ετικετών και συνοδευτικών εγγράφων πριν την αποστολή.
  • Έκδοση και έλεγχος Δελτίων Αποστολής (ΔΑ) πριν από την τιμολόγηση.
  • Έκδοση τιμολογίων πώλησης σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις.
  • Έκδοση βεβαιώσεων παράδοσης/συντήρησης/καταλληλότητας-ποιότητας (όπου απαιτείται).
  • Καταγραφή βλαβών ή καθυστερήσεων, εντοπισμός αιτιών και προτάσεις βελτίωσης της λειτουργίας.
  • Αναφορά στη Διοίκηση με στοιχεία παραγωγικότητας, χρόνων παράδοσης και αναγκών του τμήματος.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος Δευτεροβάθμιας ή Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, επιθυμητά σε τομέα Οικονομίας, Διοίκησης, Logistics ή συναφές αντικείμενο.
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε θέση logistics / αποθήκης / εμπορικής γραμματείας ή συντονισμού διανομών.
  • Καλή χρήση ERP συστημάτων (ιδανικά SoftOne ή αντίστοιχο, με εμπειρία σε παραστατικά, ΔΑ, τιμολόγια).
  • Πολύ καλή γνώση Excel & βασικών εργαλείων γραφείου (Word, Outlook).
  • Εμπειρία στην έκδοση τιμολογίων, Δελτίων Αποστολής και βεβαιώσεων.
  • Οργανωτική ικανότητα — να μπορεί να συντονίζει δρομολόγια, οδηγούς και ροές εργασιών παράλληλα.
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια: σωστά στοιχεία, σωστά ποσά, σωστές ημερομηνίες.
  • Επικοινωνιακή ευχέρεια — συνεργασία με τεχνικούς, οδηγούς, πελάτες και λογιστήριο.
  • Αίσθημα ευθύνης και συνέπειας σε παραδόσεις, προθεσμίες και οικονομικά στοιχεία.
  • Αυτονομία και ικανότητα λήψης αποφάσεων σε καθημερινά ζητήματα λειτουργίας.
  • Θετική διάθεση και ψυχραιμία σε περιόδους φόρτου ή πίεσης.

Παροχές

  • Πλήρης και σταθερή απασχόληση, με ασφάλιση και σύμβαση αορίστου χρόνου.
  • Άκρως υποστηρικτικό, σταθερό και οργανωμένο περιβάλλον.
  • Ανάληψη ηγετικού ρόλου στο τμήμα.
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών που θα αντανακλά την εμπειρία και την ευθύνη της θέσης.
  • Μακροπρόθεσμη προοπτική εξέλιξης.