Είμαστε μια εταιρεία, με έδρα την Αθήνα, Ελλάδα, με 7 τοποθεσίες στις οποίες οι 4 από αυτές είναι μεγάλες κλινικές στις οποίες βρίσκεται το γραφείο του HR. Επιλογή είναι είτε KRL περιστέρι, Γλυφάδα, Κορυδαλλό, Νέα Σμύρνη. Είμαστε ειδικοί στους τομείς της αποτρίχωσης με λέιζερ και της αισθητικής - δερματολογίας - ομορφιάς που αυτή τη στιγμή εργαζόμαστε με όλες τις διαθέσιμες πηγές εντός της εταιρίας μας (λογισμικά με ψηφιακό ωράριο σε όλους τους εργαζόμενους, logistics, λογισμικό αποδείξεων, τμήμα κοστολόγησης & χρηματοοικονομικός αναλυτής, hr επικοινωνίας κ.λπ.).
Το ωράριο λειτουργίας είναι 11.00-21.00. Καθημερινές και 09.00-17.00, Σάββατο αλλά η θέση του HR είναι 11:00-19:00 ή 10:00-18:00 καθημερινές.
Περιγραφή θέσης:
- Παρακολούθηση Ψηφιακών Ωραρίων
- Παρακολούθηση και συνεχής ενημέρωση των εξελίξεων της Εργατικής & Ασφαλιστικής Νομοθεσίας
- Επικοινωνία και διαχείριση λοιπών θεμάτων και παροχών προσωπικού
- Συλλογή αδειών ν και εντύπων για έκδοση μισθοδοσίας
- Προετοιμασία αναφορών HR, συμβάσεων εργασίας καθώς και εκπαιδεύσεων και οδηγιών προς νεοπροσληφθέντες.
- Αναθεώρηση εταιρικών κανόνων και πολιτικών
- Δημιουργία τακτικών αναφορών και μετρήσεων ζητημάτων HR (π.χ. πίνακας ποσοστών προσλήψεων και αποχωρήσεων)
- Απάντηση ερωτήσεων του προσωπικού σε θέματα HR
- Υποστήριξη του τμήματος μισθοδοσίας, διαθέτοντας σχετικές πληροφορίες των εργαζομένων
- Συμμετοχή σε έργα HR (π.χ. οργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων και ενδυνάμωση της ομάδας)