Ζητείται υπάλληλος από λογιστικό γραφείο με επίκεντρο την επιχειρηματική δραστηριότητα, να αναλάβει καθήκοντα τήρησης βιβλίων και μισθοδοσίας.
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση και υπολογισμός μισθοδοσίας
- Εφαρμογή των κανονισμών της εργατικής και ασφαλιστικής νομοθεσίας για την
τήρηση των υποχρεώσεων απέναντι σε δημόσιες υπηρεσίες και ασφαλιστικά ταμεία
- Διεκπεραίωση και χειρισμός διαδικασιών σχετικών με τη μισθοδοσία (πίνακες
προσωπικού, άδειες, ασθένειες κ.λπ.)
- Έλεγχος και υποβολή ΑΠΔ, ΦΜΥ καθώς και
όλων των σχετικών υποχρεώσεων
- Συμμετοχή σε άλλες υποστηρικτικές ενέργειες
ασφαλιστικής ή/και εργατικής νομοθεσίας
- Τήρηση αρχείου πελατών
- Επικοινωνία και ενημέρωση υποχρεώσεων προς πελάτες