- Θεωρείς ότι η επικοινωνία και η εξυπηρέτηση είναι τα δυνατά σου χαρακτηριστικά ;
- Είσαι εξοικειωμένος με την τεχνολογία ;
- Φαντάζεσαι την εξέλιξη σου μέσα σε ένα μεγάλο όμιλο ;
Αν η απάντηση είναι ΝΑΙ, τότε κάνε την αίτηση σου τώρα για να ενταχθείς και εσύ στο τμήμα της 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας τηςVodafone, μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών.
Καθεστώς εργασίας: 5νθημερη και 8ωρη απασχόληση, Δευτέρα-Σάββατο, κυλιόμενο ωράριο 9:00-18:00.
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση (εύκολη πρόσβαση με τα ΜΜΜ).
Περιγραφή θέσης εργασίας:
- Επικοινωνία και διερεύνηση τυχόν προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο πελάτης της εταιρείας
- Παροχή εξατομικευμένων λύσεων, με σκοπό την διασφάλιση της ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας
- Follow-up, όπου χρειάζεται, προκειμένου να τηρούνται οι ποιοτικοί στόχοι (SLAs) που διατηρεί η εταιρεία
- Δημιουργία report, όπου απαιτείται, σχετικά με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τρίτους παρόχους
- Συνεχή επικοινωνία με την ομάδα Τεχνικών πεδίου και καθοδήγηση τους, με σκοπό την άμεση και αποτελεσματική επίλυση στο πρόβλημα του πελάτη
- Ανάλυση και δοκιμή σε νέες δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες, με σκοπό και την βελτιστοποίηση του troubleshooting