Η εταιρεία Maryland property services που δραστηριοποιείται στη διαχείριση ακινήτων βραχυχρόνιας και μακροχρόνιας μίσθωσης, αναζητά διαχειριστή κρατήσεων ΓΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΤ'ΟΙΚΟΝ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ.
Ευθύνες
- Απαντήσεις σε όλα τα εισερχόμενα αιτήματα (e-mail, τηλέφωνο κ.λπ.) με επαγγελματικό τρόπο.
- Στενή παρακολούθηση όλων των ερωτήσεων που σχετίζονται με κρατήσεις σε άμεσο χρόνο απόκρισης
- Οργάνωση επισκευής έκτακτων βλαβών σε συνεννόηση με τους ιδιοκτήτες
- Διεκεπραίωση αποστολής έκτακτων προμηθειών που επιθυμούν οι επισκέπτες
- Πρετοιμασία προγράμματος καθαριότητας
- Βοήθεια στους πελάτες σε οποιαδήποτε ζητήματα κρατήσεων αποτελεσματικά και επαγγελματικά.
- Δημιουργία και διατήρηση αρχείου κρατήσεων στο software της εταιρείας.
- Έλεγχος των ακυρωμένων και προβληματικών κρατήσεων και επεξεργασία χρεώσεων σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας
- Κλείσιμο κρατήσεων ακινήτων εστιάζοντας στη μεγιστοποίηση των εσόδων και την πληρότητα
- Επικοινωνία με τα τμήματα λογιστηρίου, πωλήσεων και συντήρησης.